مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوازدهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ بهروز لامعی فرمانده انتظامی آبیک گفت:برابر گزارش‌های دریافتی در پی برخورد صاعقه، مردی ۴۱ ساله هنگام چرای گوسفندان در روستای شفیع آباد بشاریات، جان خود را از دست داد.
سرهنگ بهروز لامعی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله تیم‌های امدادی و ماموران انتظامی در محل حادثه حاضر و مشاهده شد، مردی ۴۱ ساله بر اثر برخورد صاعقه جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی آبیک اظهار داشت: گروه‌های امداد و نجات و ماموران انتظامی بخش بشاریات جسد متوفی را برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل کردند.

سرهنگ لامعی در پایان با توصیه به شهروندان، خاطرنشان کرد: تا حد امکان هنگام بارندگی‌های شدید و وجود صاعقه از تردد در فضا‌های باز و ارتفاعات خودداری کنند.

کشف چوب قاچاق در"آبگرم"

فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت:در راستای مقابله همه جانبه با قاچاق کالاو ارز، ماموران کلانتری بخش آبگرم حین کنترل خودرو‌های عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان حامل چوب جنگلی مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ علی زرینی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، ۸۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه ارزش تقریبی محموله کشف برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار